01 Μαρτίου 2013

Μάφιν (Μαίρης)

Μάφιν. Ένα γλυκό που αρέσει σε πολλούς. Όχι, δεν είναι ελληνικό. Εγώ πρώτη φορά το δοκίμασα σε βενζινάδικο σε αυτοκινητόδρομο στη Γαλλία (τα βενζινάδικα αυτά έχουν του κόσμου τα καλά, όπως και στους ελληνικούς αυτοκινητόδρομους). Είναι σαν μικρά, αυτόνομα κέικ. Και μιας και εγώ δεν είμαι φίλος του κέικ, δεν έδωσα σημασία. Έλα όμως που άρεσαν στην κόρη μου. Έψαξε λοιπόν κι έμαθε μια συνταγή από τη φίλη μας τη Μαίρη. Μου την έδωσε και την έφτιαξα κάποιες λίγες φορές, χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Άμα κάτι το κάνεις ανόρεχτα... Τέλος πάντων, η Ειρήνη τα φτιάχνει ταχτικά. Πήραμε και φόρμες τόσο αλουμινένιες όσο και σιλικόνης και τα ψήνει εκεί μέσα. Ένα δείγμα τους είναι στη φωτογραφία.

Υλικά

250 γρ. μαργαρίνη μαλακή
160 γρ. ζάχαρη
2 αυγά
2 βανίλιες
250 γρ. αλεύρι
1 κουτάλι μπέικιν
1 πρέζα αλάτι
1 σοκολάτα κουβερτούρα ή 1 φακελάκι κουβερτούρα σε νιφάδες

Εκτέλεση

Προσθέτω τα υλικά με τη σειρά και τα χτυπάω στο μίξερ. Γίνεται μια κολλώδης μάζα την οποία μοιράζω σε (12 περίπου) θήκες για μάφιν (σε χάρτινα φορμάκια ή σε έτοιμες φόρμες σιλικόνης). Τα ψήνω στους 180 βαθμούς για 15 - 20’. Τα βγάζω απ’ τις φόρμες κατευθείαν. Διατηρούνται αρκετό καιρό.
Στη φωτογραφία, απ' τις τελευταίες φορές που η Ειρήνη φοράει γυαλιά, λίγες μέρες πριν την επέμβαση:)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απόψεις; Ιδέες; Αντιρρήσεις; Παραλλαγές;
Όλα ευπρόσδεκτα.