24 Αυγούστου 2013

Φακές σαλάτα - η δική μου εκδοχή

Ε, όχι πως δεν θα δοκίμαζα τη συνταγή της Σοφίας. Και τη δοκίμασα και έφτιαξα τη δική μου εκδοχή. Που στην ουσία της δεν αλλάζει απ' αυτή που έστειλε η Σοφία, αλλά, είπα να βάλω και φωτογραφία το δικό μου πιάτο αλλά και να τη γράψω με την τυπική της μορφή. Έχουμε και λέμε λοιπόν:

Υλικά

250 γρ. φακές
2 τομάτες
1 κρεμμύδι
αγγούρι
μαϊντανό
1 πιπεριά
αλάτι
2 κουταλιές λάδι

Εκτέλεση

Βάζω τις φακές να φουσκώσουν (εγώ προτιμώ να πάρουν και μια βράση και να τους αλλάξω νερό, ώστε να φύγει η έντονη μυρουδιά - και η πρόκληση αερίων στο στομάχι:) ). Τις βράζω για λίγο (να μην παραβράσουν) και τις βάζω σ' ένα μπολ. Κόβω τις τομάτες και τα υπόλοιπα λαχανικά σε κύβους, προσθέτω το μαϊντανό το αλάτι και το λάδι και το δροσιστικό μου φαγητό είναι έτοιμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απόψεις; Ιδέες; Αντιρρήσεις; Παραλλαγές;
Όλα ευπρόσδεκτα.