15 Μαρτίου 2017

Κρέπες 2 (γρήγορο μείγμα)

Μετά από πολύ καιρό αποφάσισα να φτιάξω σήμερα κρέπες. Απ' τη στιγμή που έχω βάλει τις συνταγές μου στο μπλογκ, αυτό που κάνω σ' αυτές τις περιπτώσεις είναι να γράψω στο παραθυράκι αυτό που θέλω και να μου βγάλει όλες τις σχετικές συνταγές που έχω βάλει. Χτες βρήκα δύο, μια απλή και μια με τη σημείωση "αρμυρές" κι αποφάσισα να φτιάξω την απλή (που βλέπω πως την είχα ανεβάσει πριν από ένα χρόνο, επέτειο είχε :) ). Όταν τις τρώγαμε (και φωτογραφία δεν έβγαλα) ρωτάει η Ειρήνη ποια συνταγή έφτιαξα και της λέω πως δεν είχα και πολλές επιλογές. Μα είχαμε πολλές συνταγές, παρατηρεί. Κι επειδή κι εγώ κάτι τέτοιο θυμόμουνα, ψάχνω στο αρχείο με τις συνταγές. Και βρίσκω δυο τρεις. Οπότε πρέπει να τις ανεβάσω κι αυτές.

Υλικά

2 αυγά
1 φλιτζάνι γάλα
1 φλιτζάνι αλεύρι
μπέικιν πάουντερ
Αν τις θέλω γλυκές 30 γρ. ζάχαρη
½ κουταλάκι αλάτι

Εκτέλεση

Ρίχνω όλα τα υλικά σε μούλτι και τα χτυπάω να ανακατωθούν καλά. Η κρέπα είναι καλή όταν έχει τρύπες. Ρίχνω λίγο μείγμα στο τηγάνι ή στην κρεπιέρα. και τις ψήνω μία - μία. Όταν τις φτιάξω μπορώ να τις γεμίσω με ζαμπόν και τυρί και αφού τις περιλούσω με κρέμα γάλακτος να τις βάλω στο φούρνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απόψεις; Ιδέες; Αντιρρήσεις; Παραλλαγές;
Όλα ευπρόσδεκτα.