09 Νοεμβρίου 2017

Γλυκοπατάτες αλά κρεμ

Να και ένα φαγητό που το έφτιαξα όπως μου κατέβηκε, χωρίς να βρω κάπου συνταγή έτοιμη. Βέβαια, το είχα φάει σε κάποιο μαγαζί και μου άρεσε (αν και δεν θυμάμαι πώς τις είπαν εκεί). Και σκέφτηκα να το φτιάξω κι εγώ, αλλά όσο κι αν έψαξα δεν βρήκα συνταγή. Έτσι λοιπόν έβαλα διάφορες ιδέες που σχημάτισα τρώγοντάς το ή από άλλες συνταγές με γλυκοπατάτες και έτοιμο το φαγητό. Το αποτέλεσμα μου άρεσε εξαιρετικά (αν και με αστερίσκους, με σημεία δηλ. που θα μπορούσε να είναι καλύτερο). Απ' την άλλη η Ειρήνη δήλωσε πως δεν θα ήθελε να το ξαναφάει. Τι να πω, γούστα είν' αυτά.

Υλικά

1,5 κιλό γλυκοπατάτες (κόκκινες ήταν οι δικές μου)
300 γρ μπέηκον
1 μεγάλο κρεμμύδι σε φέτες
1 ποτηράκι λάδι
300 γρ κρέμα γάλακτος
150 γρ τυρί τριμμένο
αλάτι, πιπέρι
μοσχοκάρυδο

Εκτέλεση

Καθαρίζω τις γλυκοπατάτες και τις κόβω σε κύβους (περίπου 1 εκατοστό πάχος). Τις βράζω σε αλατισμένο νερό για 5' περίπου (ίσα ν' αρχίσουν να μαλακώνουν).
Τσιγαρίζω το μπέηκον, προσθέτω και το κρεμμύδι. (Επειδή μου στέγνωσαν αρκετά, πρόσθεσα λίγο κρασάκι). Τα βγάζω από τη φωτιά, βάζω στο κατσαρόλι το λάδι να κάψει και προσθέτω τη γλυκοπατάτα να τσιγαριστεί λίγο. Προσθέτω το κρεμμύδι με το μπέηκον και την κρέμα γάλακτος, το πιπέρι και το μοσχοκάρυδο κι ανακατεύω ελαφρά (να μην σπάσει η πατάτα και γίνει πουρές).
Ρίχνω σ' ένα πυρέξ το μείγμα, πασπαλίζω με το τυρί και το ψήνω στους 180 βαθμούς για 20 - 30'.
Σερβίρεται ζεστό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απόψεις; Ιδέες; Αντιρρήσεις; Παραλλαγές;
Όλα ευπρόσδεκτα.