01 Μαρτίου 2018

Φακοκεφτέδες

Κεφτέδες υπάρχουν λογιώ λογιώ. Κι εδώ έχω περιγράψει διάφορους. Πριν λίγες μέρες δοκίμασα σε μαγαζί αγκιναροκεφτέδες (που δεν μ' εντυπωσιάσανε). Και λίγο μετά βλέπει η Μαρία σ' ένα σάιτ κεφτέδες από φακές και μου το στέλνει. Μ' άρεσε η ιδέα κι είπα να την πραγματοποιήσω, μόνο που δεν μ' άρεσε η σύνθεσή τους. Έτσι τους προσάρμοσα στα δικά μου (και τους άλλαξα τελείως) βάζοντας υλικά που μου ταιριάζουνε αλλά και που μ' αρέσουν. Κι η Ειρήνη που τους δοκίμασε να διαμαρτύρεται πως δεν έχουν αρκετό ξύδι (που στην αρχική συνταγή δεν υπήρχε).

Υλικά

250 γρ. φακές
4 - 5 φύλλα δάφνης
1 μεγάλο κρεμμύδι
1 αυγό
3 σκελίδες σκόρδο
3 κουταλιές κέτσαπ
3 κουταλιές ξύδι
3 κουταλιές λάδι
1 φλιτζάνι αλεύρι
μαϊντανό
άνηθο
αλάτι
πιπέρι
ρίγανη

Εκτέλεση

Βάζω τις φακές να πάρουν μια βράση και τις σουρώνω ώστε να φύγει το πρώτο νερό (και τα δυσάρεστα επακόλουθα των οσπρίων :) ). Τις βράζω καλά με τα φύλλα δάφνης (και λίγο νερό).
Πολτοποιώ με ραβδομπλέντερ τα υπόλοιπα υλικά κι όταν ετοιμαστούν κι οι φακές τις προσθέτω κι αυτές.
Προσθέτω και το αλεύρι κι ανακατεύω το μείγμα καλά και τ' αφήνω να κρυώσει και να σφίξει.
Στρώνω σ' ένα ταψί ένα λαδόχαρτο (ή ένα φύλλο σιλικόνης). Φτιάχνω τα κεφτεδάκια μου και τα απλώνω στο ταψί. Τα ψήνω στο φούρνο στους 180 βαθμούς μέχρι να ροδίσουν (τα γυρίζω ενδιάμεσα ώστε να καλοψηθούν).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απόψεις; Ιδέες; Αντιρρήσεις; Παραλλαγές;
Όλα ευπρόσδεκτα.